sâmbătă, 22 februarie 2014

Ski în Nagano. Ce este un fund


19-21 februarie 2014

Am revenit cu dureri musculare din excursia la ski în Nagano, organizată de universitate pentru studenții străini. Deși a existat amenințarea blocării autobuzului pe drum din cauza zăpezilor, am ajuns și ne-am întors conform planificării, în spiritul japonez al respectării cu strictețe a programului. 

În spiritul japonez al luării tuturor precauțiilor, excursia a inclus și ore de ski pentru începători. Cum mai toți studenții străini erau începători (majoritatea începători și în văzutul zăpezii, nu numai în schiat), trainingul fost binevenit. Ne-am împărțit în grupuri mici și câte un instructor de ski ne-a învățat cum să ne punem schiurile în picioare, cum să mergem ca pinguinii în locuri plate și cum să punem frână. Apoi, am coborât cu toții de vreo 2-3 ori în poziția de frână, oprindu-ne la fiecare câteva secunde să-i așteptăm pe ăia căzuți și încurcați unii în alții, și pe profi, care îi descurcau cu mult profesionalism. Deși m-am temut teribil că mă voi duce la vale în poziție orizontală, s-a dovedit că experiența în patinaj ajută, și am reușit să stau pe picioare și chiar să îmi placă îndeajuns de mult încât să mai vreau să mai încerc o dată. 

În prima seara, după masa în stil bufet (la fel ca și micul dejun), s-a organizat o mică petrecere care să ne ajute să ne cunoaștem mai bine (erau veniți studenți din două campusuri diferite ale universității), prilej cu care s-au jucat jocuri de grup... După care ne-am adunat mai multe fete în camera noastră și am jucat Mafia. Mi-era tare dor de jocuri de grup, deși știu că de fiecare dată pierd. 

A doua zi, după micul dejun, am mers la ski. Am urcat cu telecabina și cu telefericul de mai multe ori, am descoperit cât de epuizant este să-ți cari schiurile și cât de repede ți se face cald încercând să schiezi. 

Seara, fetele erau prea obosite să mai răspundă invitației noastre de a juca jocuri de grup din nou, așa că am coborât și am băut bere în lobby cu băieții. Majoritatea erau din celălalt campus, unde sunt facultățile de inginerie, informatică, fizică și alte de astea, studenți doctoranzi (printre ei și un român de la Cuza), și nu prea înțelegeau japoneză, așa că am făcut pe translatorul pentru Yoshihiro. 

Firește, fiind numai băieți (mai era o singură fată în afară de mine), au început să discute despre fete. Concluzia a fost că japonezele li se par neatrăgătoare, pentru că se comportă ca niște fetițe, au dinți urâți și fundul plat. Apoi, s-a început o discuție despre ceea ce privesc mai întâi la o fată. Majoritatea era pentru fund. Tipul din Filipine a răspuns că e uită mai întâi la fund și ochi, la care toți au sărit, spunându-i să lase vrăjeala, așa că filipinezul a rămas la sâni. Totuși, majoritatea tot nu a fost mulțumită de răspuns, presându-l să recunoască faptul că fundul e mai important. La care filipinezul a adus argumentul că nu cunoști o fată cu spatele, ci cu fața. Tipul din Ucraina a votat pentru fund și picioare, la care algerianul a spus că habar nu are cum să evalueze niște picioare, deși știe cum să evalueze un fund. Apoi, s-a ajuns la tipul din Laos, care a început să țină un discurs lung și întortocheat în engleza lui imposibil de înțeles, iar concluzia pe care a reușit să i-o smulgă tipul din Mauritius a fost că primul lucru la care se uită sunt hainele. Bineințeles, toată lumea era pe sub masă. Tipul din Mauritius i-a explicat că opiniile se împart între fund și sâni, și că opțiunea haine nu intră în discuție. La care tipul din Laos a părut să nu înțeleagă termenul de fund (ass) și a început să îl tot repete, arătând spre diverse părți ale corpului, cum ar fi stomacul. Tipul din Mauritius a încercat să îi explice ce e ăla un fund sau un posterior fără să îi arate, însă tipul din Laos nu reușea să se prindă, așa că într-un final a întins mâna către fundul Mauritianului, care s-a ferit rapid, stârnind alte valuri de hohote. Nedumerit, tipul din Laos a spus că el nu știe decât cuvântul șold (hip), la care toată masa a izbucnit din nou în râs, iar tipul din Mauritius i-a explicat politicos că șoldul și fundul sunt două lucruri diferite. Până la urmă, tipul din Laos a părut să înțeleagă cam pe unde este fundul, și, oprit din a-i atinge din nou posteriorul Mauritianului, a început să își pipăie propriul fund, ca și cum l-ar fi descoperit pentru prima dată. Într-un final, tipul din Mauritius a încheiat discuția felicitându-l pe tipul din Laos că a învățat ce e ăla un fund.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu