duminică, 2 martie 2014

Noul meu cocoș



2 martie 2014

Azi m-am hotărât să scriu despre cocoșul meu horcăitor (de fapt, Shrilling Chicken). De ce? Pentru că a plouat toată ziua, evident, și nu am ceva mai interesant de scris. 



Acesta este cocoșul meu horcăitor. S-a alăturat celor două Nemu Neko și cactusului meu, în rol de pet. L-am primit cadou de Dragobete. Povestea lui este aceasta:

Într-o zi, eram la cumpărături în Donki (de fapt, Don-kiho-te, adică Don Quijote). Donki este un supermarket gigant din Shizuoka, unde găsești absolut orice (și mai ales, absolut orice chestie freaky, ca de exemplu costume de școlăriță care să stârnească diverse fantezii, măști și peruci și tot felul de jucării pentru copii și adulți). Mergând printre rafturi, Yoshihiro a observat acest cocoș înfiorător. 

-Uite, seamănă cu tine! Mama ta s-ar bucura să primească unul de ăsta, nu crezi? A spus, strângând cu afecțiune creatura. Imediat ce i-a dat drumul, cocoșul a scos un horcăit atroce, care ne-a șocat, nu numai prin existența lui, ci și prin calitate. A sunat ca un strigăt al unui cocoș care e gata să fie tăiat sau a fost deja tăiat. Firește, n-am auzit niciodată cum face un cocoș tăiat, dar bănuiesc că fix așa. Am început să râd isteric, cu lacrimi. Când reușeam să mă potolesc, Yoshihiro avea grijă să imite horcăitul cocoșului. N-am văzut în viața mea o jucărie mai urâtă și înfiorătoare. 

Yoshihiro a fost atât de generos încât să îmi cumpere cocoșul drept cadou surpriză. Din păcate, am prea puține ocazii să-l aud cum horcăie, fiindcă căminul are pereții de hârtie și n-aș vrea să-mi îngrijorez colocatarii. Acum, cocoșul meu stă agățat în fața ușii. Așteptăm vizitatori cu nerăbdare. 

A, am uitat să menționez. Yoshihiro a ales varianta albastră, nu galbenă, pe motivul că mie îmi place albastru. De asta cocoșul meu horcăitor e albastru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu